Răspunsuri

2014-06-02T19:05:59+03:00
Pai poti scrie ca mergeai pe strada si ai vazut un copil care plange si ai mers langa el si ati vorbit si l-ai ajutat cu niste sfaturi. ai aflat ca era de varsta ta si v-ati imprietenit sau nu stiu. mai adauga ceva :):):) o zi faina.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T19:11:02+03:00
1)Mergeai prin parc.
2)Ai văzut o fetiță care plângea.
3)Ea a zis că s-a pierdut.
4)I-ai găsit părinții.
5)Ai realizat că ai făcut o faptă bună.
1 5 1