Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T19:33:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Decebal nu a mâncat mămăliga pentru ca porumbul a fost introdus în
sec. XVII-XVIII și el nu a trăit atunci.
Decebal nu a putut sa manance mamaliga deoarece porumbul a fost importat in tara din America.Deci,abia dupa descoperirea Americii a aparut mamaliga in tara.
2014-06-02T19:47:35+03:00