Comentați,intr-un eseu, următorul proverb : Fuga-i rușinoasă, dar e sănătoasă , care apare ca o concluzie in finalul baladei Pasa Hassan de George Cosbuc. Luati proverbul ca pe o ipoteza, deminstrati ca argumentele si contraargumentele ca aceasta ipoteza este sau nu corectă, apoi trageți o concluzie

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T18:47:36+03:00
Pai fuga e rusinoasa dar e sanatoasa Passa Hassan a fugit de domnitor chiar daca domnitoril voia sa il infunte cu rce pret
Pasa Hassan privea lupta de la departare pana cand domnitorul l-a vazut.

2 5 2
2014-06-02T19:00:30+03:00
Passa Hassan a fugit de domnitor chiar daca domnitoril voia sa il infunte cu rce pret
Pasa Hassan privea lupta de la departare pana cand domnitorul l-a vazut.