Va rog ajutati.ma urgentt
1.a) 5x-3=3x+11
b)-2x+15=-3x+9
c)4x-13=3x+15
d)-43-17x=-9-16x
2.a)8x+1=5x-5
b)-4x+10=10-2x
c)-3x+5=-9x+4x
d)2(x+1)=6
e)5(x-1)=2x+7
f)3(x+2)=2(x+4)
g)4(x+1)-2(x+2)=6
h)5(x+1)-6=4
i)3(2x-5)=6(x-1)-9
Multumesc!

2

Răspunsuri

2014-06-02T18:33:19+03:00

2.a)5x-3x=11+3
2x=14
x=14/2
x=7

b)-2x+3x=9-15
x=-6

c)4x-3x=15-13
x=2

d)-17x+16x=43-9
-x=34
x=-34

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T18:42:17+03:00
1.a) 5x-3=3x+11 5x-3x=11+3   2x=14   x=14:2 x=7
b)-2x+15=-3x+9  -2x+3x=9-15  x=-6
c)4x-13=3x+15 4x-3x=15+13  x=28
d)-43-17x=-9-16x  -17x+16x=43-9  -x=34  x=-34
2.a)8x+1=5x-5 8x-5x=-5-1  3x=-6  x=-2  
b)-4x+10=10-2x -4x+2x=10-10  -2x=0  x=0
c)-3x+5=-9x+4x -3x+9x-4x=-5 2x=-5  x= -5/2
d)2(x+1)=6  2x+2=6   2x=6-2   2x=4  x=4/2   x=2
e)5(x-1)=2x+7  5x-5=2x+7   5x-2x=5+7   3x=12  x=12/3  x=4
f)3(x+2)=2(x+4)  3x+6=2x+8  3x-2x=8-6   x=2
g)4(x+1)-2(x+2)=6 4x+4-2x-4=6   4x-2x=6-4+4  2x=6   x=6/2   x=3
h)5(x+1)-6=4    5x+5-6=4   5x=6+4-5  5x=5 x=5/5  x=1
i)3(2x-5)=6(x-1)-9   6x-15=6x-6-9   6x-6x=15-6-9   0=0
sper sa intelegi dupa fiecare ex este rezolvarea lui
Am inteles.Multumesc :*