Completati propozitiile cu nume predicative multiple: a) Casele sunt ...... , ... si ... . b) Nu pareau nici ..... nici .... . c) Dupa absolvirea colegiului va ajunge ..... sau ..... . d) A ramas ... si ... . e) Acest premiu inseamna ... ori ... .

2
si e) Acest premiu inseamna castig ori paguba.
Mersi
Casele sunt mari si noi
a) varuite, dragute si mari .
b) saraci nici bogati .
c) contabil sau avocat .
d) inalt si frumos .
e) bine ori rau .
Ms

Răspunsuri

2014-06-02T18:20:46+03:00
A)frumoase,mici si dragute.
b) nu pareau nici frumoase nici urate
c)Dupa absolvirea colegiului va ajunge doctor sau inginer.
d)A ramas frumos si inalt.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T18:22:17+03:00
Casele sunt mari , înalte şi moderne . 
Nu păreau nici urâte , nici frumoase 
După absolvirea colegiului va ajunge educator sau învăţător . 
A rămas tânără şi frumoasă . 
Acest premiu înseamnă mândrie ori absolvire . 
24 4 24