Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T18:17:43+03:00
Tenndinta de politizare a invatamantului , in special a celui superior , in scopul de a deservi interesele statului vecin. Invatamantul umanist era la inceput ambulant, dar apoi s-a dezvoltat. Iti trebuie referat??? 
10 4 10
2014-06-02T20:12:49+03:00
Tenndinta de politizare a invatamantului , in special a celui superior , in scopul de a deservi interesele statului vecin.
6 3 6