Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T17:41:26+03:00

1."Se ține de tine ca râia de om".

2. "Au tunat şi i-a adunat".

3. Mi-e milă de tine, dar de mine mi se rupe inima". 

4.E o copilarie sa te lasi stapanit de trecut

5.Ocean sa fii sa pastrezi din toate izvoarele 

2 5 2
2014-06-02T17:49:41+03:00
Nu plătește bogatul ci vinovatul.
La plăcinte înainte și la război înapoi.
Au tunat și i-au adunat.
Milă mi-e de tine dar de mine mi se rupe inima.
Îs mai aproape dinții decât părinții.
Decât codaș la oraș mai bine-n satul tău fruntaș.
1 5 1