ce ar putea sa contina un portofoliu de clasa a 6 a de geografie ????????

2
diplome de concursuri si proiecte :******
harti
pot fi harti, lucrari de control unde iti poti vedea progresul sau nu, depinde de tine,referate.Depinde si ce materiale ti-a dat doamna /domnul profesor/ara .Banuiesc, ca va explicat ce ar trebui sa contina acel portofoliu.
Harta politica a Europei + statele membre + superlative

Răspunsuri

2014-02-02T15:50:10+02:00
Harta politica+statele membre+lectii mai importante
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-02T18:06:49+02:00
Cele mai importante lectii si cateva detalii in plus 
1 5 1