1.Rezolvati in Z ecuatiile:
a)7x-14=0
b)4x+12=0
c)-9x+27=0
d)-4x-36=0
e)2x+4=-10
f)10=7x-4
g)6=4x-2
h)-7=4x+1
i)11=2x+3
j)5x-6=14
k)5x-1=9
l)-4x+1=-15
m)5x+17=2
n)-6x+4=-8
o)8x+6=-2
p)5x=4x+1
q)-3x+4=-5
r)2x-1=-7

2.Rezolvati in multimea numerelor intregi ecuatiile:
a)5x-3=3x+11
b)-2x+15=-3x+9
c)4x+13=3x+15
d)-43-17x=-9-16x

3.Rezolvati in Z ecuatiile
a)9(x-2)=-63
b)5(x+3)=2(5x-5)
c)2(4x+1)=2(5x-7)
d)2(-x+5)=-8(3x+2)+56
e)1-4·[-5 ·(x-2)]=21
f)5(x-2)-7(x+3)+35=0
g)(x+3)(x-7)=0
h)(-2x+6)(x+3)=0

4.

5.

6.






2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T17:32:00+03:00
7x-14=0.   7x=14. X=14:7   x=2.                                                                                       4x+12=0. 4x=12 x=12:4. X=3.            -9x+27=0  -9x=27. X=27:(-9).  X=-3.             -4x-36=0   -4x=36   x=36:(-4) x=-9.    2x+4=-10.    2x=-10-4.  2x=16. X=16:2.      X=8 10=7x-4.      7x=10+4. 7x=14.  X=14:7=2
9(x-2)=-63 9x-18=-63 9x=63+18 9x=81 x=81/9=9
5(x+3)=2(5x-5) 5x+15=10x-10 10x-5x=15-10 5x=5 x=1
2(4x+1)=2(5x-7) 8x+2=10x-14 10x-8x=14-2 2x=12 x=12\2=6
1-4*[-5*(X-2)]=21 1-4*(-5X+10)=21 1+20X-40=21 20X-40=21-1 20X-40=20 20X=40-20 20X=20 X=20\20=1
5(X-2)-7(X+3)+35=0 5X-10-7X+21+35=0 7X-5X=35+21-10 2X=56-10 2X=46 X=46/2 X=23
2014-06-02T18:30:56+03:00
7x-14=0  
7x=14
X=14:7 x=2
4x+12=0  4x=12
x=12:4. X=3          
9x+27=0  -9x=27
X=27:(-9)  X=-3            
-4x-36=0   -4x=36  
x=36:(-4) x=-9    
2x+4=-10    2x=-10-  
2x=16. X=16:4    X=8 10=7x-4      
7x=10+4. 7x=14  X=14:7=2
5x-6=14 5x=14+6
5x=20 X=20:5 X=4
9(x-2)=-63 9x-18=-63 9x=63+18 9x=81 x=81/9=9
5(x+3)=2(5x-5) 5x+15=10x-10 10x-5x=15-10 5x=5 x=1
2(4x+1)=2(5x-7) 8x+2=10x-14 10x-8x=14-2 2x=12 x=12\2=6
1-4*[-5*(X-2)]=21 1-4*(-5X+10)=21 1+20X-40=21 20X-40=21-1 20X-40=20 20X=40-20 20X=20 X=20\20=1
5(X-2)-7(X+3)+35=0 5X-10-7X+21+35=0 7X-5X=35+21-10 2X=56-10 2X=46 X=46/2 X=23