Am un exercitiu care zice asa::::

Construiti propozitii cu predicatele nominale,facand acordul cu urmatoarele Subiecte:

pestele,copacii,randunica,soarecii,tractorul,Ion si Ana,nepotii si nepoatele,florile si pomul,mieii si iedutele.

Multumesc

2

Răspunsuri

2014-06-02T16:32:01+03:00
Peste este in apa.
Copacii sunt infloriti.
Randunica este ranita.
Soarecii sunt rapizi.
Tractorul este pe drum.
Ion si Ana sunt impreuna.
Nepotii si nepoatele sunt ,dragi mie.
Florile si pomul au inflorit.
Mieii si iedutele sunt albi,
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T16:33:13+03:00
Peştele este adus  astăzi . 
Copacii par înfloriţi . 
Rândunica este o pasăre călătoare . 
şoarecii devin insuportabili . 
Tractorul tatei înseamnă mult pentru el . 
Ion şi Ana nu sunt o pereche . 
Nepoţii şi nepoatele par bine crescuţi . 
Florile şi pomul sunt deja uscate . 
Mieii şi ieduţele vor fi mai mare cândva . 

BUT ultima propozitie cred ca este Wrong...Mieii si iedutele vor fi "MAI MARE????"
mai mari * , desigur . . . .