1) un fermier a recoltat intr-o toamna 18 tone de cartofi.el a sortat cartofii,alegand 14q(cei mai mici)pentru insamantare,600kg(cei mai mari)pentru consumul propriu,iar restul pentru vanzare.Aflati cate tone de cartofi ar trebui sa vanda fermierul? Ex.nr.2 O camioneta transporta 100 de saci cu var.calculati: a)kilogramele de var transportate,stiind ca fiecare sac are 40 kg; b)masa totala in tone ,a unui camion incarcat cu var,stiind ca un camion gol cantareste 30q.
va rog ajutatima

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T16:25:34+03:00
18-14=?
600+?rezultatul care ne-a dat mai sus =?

2014-06-02T16:32:31+03:00

18t=18000kg

14q=1400kg

1400+600=2000kg

18000-2000=16000kg

16000kg=16t

3 5 3