Răspunsuri

2014-06-02T15:53:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

 marcile lexico-gramaticale ale eului liric prin care isi face simtita prezenta sunt verbe si pronume la persoana intai sunt prezente prin pronumele ""eu'' repetat de mai multe ori in opera literara respectiva


Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T15:54:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru a se evidenţia prezenţa eului liric , pentru ca cititorul sau destinatarul acestei doine să fie de o conştienţă clară că sentimentele evidenţiate sau transmise sunt din partea eului liric , a cărui marcă gramaticală este şi pronumele personal  " EU" 
9 4 9