Răspunsuri

2014-06-02T15:47:45+03:00
Uita-te dupa epitete,daca un anumit obiect,o persoana sau orice este descris si sunt folosite multe epitete e text descriptiv.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T15:50:38+03:00
Descrptiv  - defineşte valoarea contextuală a textului , adică dacă în acel text sunt înfăţişate diverse caracteristici ale personajelor sau ale unui tablou . La o adică , atunci când într-un text se descrie ceva anume , o temă aleasă de scriitor , în acest caz textul este descriptiv . 
  Dacă o să ţi se ceară într-un enunţ vreodată " Alcătuiţi o compunere descriptivă " înseamnă că tu va trebui să descrii ceva în acea compunere , ceva la alegere , dacă nu se specifică ce anume . 
 App , modul de expunere specific acestui tip de text este descrierea . 


1 5 1