Spectacolul incepe la ora 17.00. Ioana a ajuns la ora 16 si 45 de minute,Irina la ora 17.00. Corina a ajuns o jumatate de ora mai tarziu decat Ioana,Iar Crina cu 20 de minute inainte de Irina. Care dintre fete a ajuns la timp si care a intarziat?

2

Răspunsuri

2014-06-02T14:58:51+03:00
Corina a intarziat la spectacol 
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-02T15:01:05+03:00
Ioana=16h45
Irina = 17h00
Corina=30min+16h45=17h15
Crina=17h00-20min=16h40

La timp a ajuns Irina iar cea care a intarziat este Corina :) 
6 5 6