Comentariul a fost şters
rinichi au rol in eliminatrea lichidelor nefolositoare
rinichii au rolul de a filtra sangele du substantele nefolositoare si de a face urina
produce urina care e formata din substante nefolositoare(reziduale) ale corpului uman

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T14:23:10+03:00
Rinichiul are rolul de a depura sangele de substantele toxice
aaaa..
ms,ms ms ,ms ,ms ,ms ,ms
n-ai pentru ce
chiar m-ai ajutat mult
nu ,de loc
  • Utilizator Brainly
2014-06-02T14:26:27+03:00
Rinichii au un rol vital in mentinerea sanatatii organismului,principala functie este de filtrare a sangelui de toxine acumulate din degradarea proteinelor din alimente sau din dif procese interne;eliminarea excesului de lichide din organis, ei mentin echilibrul hodric al corpului,reglarea tensiunii arteriale,mentinerea unui echilibru chimic al organismului, organismul are nevoie de minerale ca sodiu,potasiu fosfor;formarea globulelor rosii din sange;mentinerea sanatatii oaselor