Perfect simplu: eu suspendai
tu suspendasi,el suspenda,noi suspendam,voi suspndarati,ei suspendara,,...si la m.m.c.p eu suspendasem tu suspendaisei el suspendase noi suspendaseram voi suspendaserati ei suspendasera

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-31T21:18:06+02:00
Perfect simplu:
-suspendai
-suspendasi
-suspenda
-suspendaram
-suspendarati
-suspendara

Mai mult ca perfectul:
-suspendasem
-suspendasesi
-suspendase
-suspendaseram
-suspendaserati
-suspendasera
1 5 1
2014-01-31T21:25:50+02:00
Ai mult ca perfect sufix propiu se se adaugă perfectului simplu sufixele sunt -m -si -nu are -ram -rati -ra perfectul simplu exprima o actiune savarsita si încheiată. In trecut indiferentc daca actiunea este recenta sau indeparatata
1 1 1