Răspunsuri

2014-06-02T11:30:03+03:00
Depinde , iti dau eu cateva : Mama . e numai una ; O dimineata de Vara ; Gradina inflorita ; Visul real ; Padurea singuratica ; Copilaria taramul basmului ; O dimineata incarcata . 

Sper ca te-am putut ajuta . :* 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T11:38:08+03:00


O VIATA NOUA

AMINTIRI CE NU SE POT UITA NICICAND

O ZI DE NEUITAT

SPERANTA MOARE ULTIMA

VIATA VESNICA

CHIP DE COPIL

LUME MIRIFICA

TEZAUR PRETIOS

2 5 2