Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T11:45:27+03:00
CU TOTII AM FOST IN COPILARIE OBRAZNICI SI NEASCULTATORI.DECI PUTEM SPUNE CA AM FOST ASEMENEA LUI GOE.DESIGUR CA PE PARCURSUL TIMPUL NE-AM MATURIZAT SI AM REALIZAT CATE GRESELI FACEAM PE ATUNCI.DE CE SA MINT IN LEGATURA CU ASTA,SI EU AM FOST LA FEL CA GOE,POATE SI TU SI MULTI ALTII.DAR ACUM IMI DAU SEAMA CA CEA CE AM FACUT A FOST GRESIT SAU NECORESPUNZATOR.TOTUISI DACA AS DA TIMPUL INAPOI TOT UN ASTFEL DE COPIL AS FII.CEL PUTIN ASA CRED EU.
2014-06-02T13:30:34+03:00
                                    Si eu am fost canva Goe                                                                                                                                                                                                Cand eram mai mica am plecat impreuna cu matusa si bunica mea la Cluj-Napoca pentru angajarea matusii mele la un coafor.Bineinteles ca am calatorit cu trenul,cu ce altceva?                                                                                                                         Am urcat linistita in tren,impreuna cu matusa Maria si bunicuta Ana,iar bunicuta mi-a dat biletul zicandu-mi: "Tine acest bilet domnisorica,vei avea mare nevoie de el,sa nu-l dai nimanui!".                                                                                                                  Am inceput calatoria iar eu m-am asezat linistita pe un scaunel langa o fetita de varsta mea care....(continua tu!)
1 1 1