Răspunsuri

2014-06-02T11:16:00+03:00
Pai de bucurie si de suspans
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T11:17:23+03:00


SENTIMENTELE PE CARE LE-AM AVUT AU FOST DE FERICIRE SI DE ADMIRATIE.

TOTODATA AM FOAT SURPRINA CAND AM VAZUT MULTIMEA DE OAMENI CARE APLAUDAU INCONTINUU CANTARETII.

A FOST CEVA UIMITOR CE NNU POT DESCRIE IN CATEVA CUVINTE./

POT SPUNCE CA A FOST UN MOMENT MEMORABIL PE CARE NU IL VOI UITA NICIODATA.

MI-A PLACUT FOARTE MULT CEEA CE AM VAZUT SI M-A FACUT SA PARTICIP CU DRAG SI LA ALTE CONCERTE.

Cu placere. :)
va multumesc ! :* mi-ati luminat dimineata :)
o zi faina :*
La fel si tie . :)
LA FEL SI TIE ;)