Răspunsuri

2014-06-02T10:56:04+03:00
Ml ( mililitru) -> cl ( centilitru) -> dl ( decilitru) -> l ( litru ) -> dal ( decalitru ) -> hl ( hectolitru) -> kl ( kilolitru ) 

! cl = 10ml      dl = 10 cl    etc...
succes ^^
cu drag,ma bucur ca te-am ajutat;succes!
mersi ca m-ai ajutat ,eu stiam deja :))
ok,scuze!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-02T10:57:41+03:00
Litrul multiplii si submultiplii
cu drag,ma bucur ca te-am ajutat;succes!
kilolitrul, hectolitrul, decalitrul,litur,decilitrul,centilitrul,militrul