Care este capitala :
ESTONIA=?
LETONIA?
LITUANIA?
DANEMARCA?
NORVEGIA?
SUEDIA?
FINLANDA?
ISLANDA?

2
ESTONIA=TALIN LETONIA=RIGA LITUANIA=VILNIUS DANEMARCA=COPENHAGA NORVAGIA=OSLO SUEDIA=STOCKHOLM FINLANDA=HELINSKI ISLANDA=REYKJAVIK

Răspunsuri

2014-06-02T09:44:57+03:00
ESTONIA=Tallin
LETONIA = Riga
LITUANIA = Vilnius
DANEMARCA=Copenhaga
NORVEGIA=Oslo
SUEDIA?=stockholm
FINLANDA?=Helsinki
ISLANDA?=Reykjavík
ATUNCI INCEARCA SA FACI DIN NOU ASTA
SPER CA VEI LUA 10
AZI TRB SA-MI INCHEIE MEDIA SI TRB SA DAU NISTE HARTI SI NISTE CAETE DE PE TOATE SEMESTRURILE SI MA INTREBAT DACA VREU SA-MI IASA O MEDIE MARE SA INVAT
BN MULTUMESC PT SFATURI PA PA!!!
MA APUC DE INVATAT
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T09:49:27+03:00


ESTONIA-TALLIN

LETONIA-RIGA

LITUANIA-VILNIUS

DANEMARCA-COPENHAGA

NORVEGIA-OSLO

SUEDIA-STOCLHOLM

FINLANDA-HELSINKI

ISLANDA-REYKJAVIC