Răspunsuri

2014-06-02T09:50:39+03:00
Suedia: economie dezv bazata pe industria metalurgica, fabricarea masinilor (volvo), exportul de bauturi alcoolice (absolut vodka). Resurse nat bogate: gaze naturale, fier, paduri si peste. Danemarka: o tara mica dar foarte dezv.este cunoscuta in special pentru productia jucariilor "lego" Regatul unit:este format din anglia, scotia, tara galilor si irlanda de nord. Dezv din punct de vedere turisric.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-02T11:40:58+03:00
Suedia-capitala stockholm,celebrul grup pop ABBA din anii 70,bucataria este renumita prin bufetul suedez,supa de mazare,clatite;exporta autovehicule,otel,disp electrnice,produse de hartie;
danemarca-capitala copenhaga,regatul este o monarhie constitutionala,cu sediul guvernului in capitala,daneza,feroeza,groenlandeza sunt limbile oficiale ale danemarcei continentale;
regatul unit-al marii britanii si irlandei de nors,este o tara insulara in europa de vest;in componenta sa intra 4 tari:anglia,scotia,tara galilor,irlanda de nors,aceste este numit in romaneste marea britanie,are 2 din cele mai celebre si vechi universitati din lume oxford si cambridge
1 5 1