Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T22:54:06+03:00
D=V*t

1h.............60min
x..................1

x=1/60=0,016h

d=60km/h  * 0,016h

d=60*0,016 km

d=1 km
1km
sau puteai sa transformi in metri si sati de 99,6 m
2014-06-01T22:55:12+03:00
O ora are 60 min.
60 km/h : 60 min = 1 km parcurge masina intr-un minut

Rezultatul e corect dar problema e razolvata altfel decat la fizica! Propun alta rezolvare: 1 min =60 secunde. 60 km/h=16,66m/s. S=V*T=16.66*60=1000m. Succes!