Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-01T22:21:43+03:00
[(7*a-79)*9-1880]*2+10=2010
[(7*a-79)*9-1880]*2=2000
(7*a-79)*9-1880=1000
(7*a-79)*9=2880
7*a-79=320
7*a=399
a=57
2014-06-01T22:22:56+03:00
[(7a-79)*9-1880]*2=2010-10

[(7a-79)*9-1880]*2=2000

(7a-79)*9-1880=2000:2

(7a-79)*9-1880=1 000

(7a-79)*9=1000+1880

(7a-79)*9=2880

(7a-79)=2880:9

7a-79=320

7a=320+79

7a=399

a=399:7

a=57