Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T22:07:35+03:00
Intre nasterea bunicului si moartea nepotului sunt 140 ani. Varstele celor doi bunicul si nepotul sunt 128 ani insumat. Diferenta de 140-128=12 ani inseamna timpul scurs de la moartea bunicului la nasterea nepotului. Adica nepotul s-a nascut la 12 ani de la moartea bunicului. Adica 1907+12=1919.
1 5 1
2014-06-01T23:02:04+03:00
140 - 128 = 12 ani   
nepotul s-a nascut la 12 ani dupa moartea bunicului
1907 + 12 = 1919 anul de nastere al nepotului