Răspunsuri

2014-06-01T21:26:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D=C*I+R

28-23=5-I (impartitorul)

28:7=4-R (restul)

28-C (catul)

D=28*5+4
D=140+4
D=144
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-01T21:28:21+03:00