Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T20:55:07+03:00
A=l²                                                                                                                                 Ex. Aflati aria patratului care este 10.                                                                                       10=l²  l²=√10 = 2√5 cm         
1 5 1
2014-06-01T21:00:28+03:00
Aflati aria patratului cu latura de 5 cm .
A = l²
A = 5² = 25 cm²