1)..Perimetrul unui dreptunghi este de 784cm.afla dimensiunile dreptunghiului,stiind ca latimea este cu 102cm mai mica decat lungimea..2)..stiind ca perimetrul unui dreptunghi este 252cm si lungimea este cu 28cm mai mare decat latimea,afla dimensiunile dreptunghiului.

2

Răspunsuri

2014-06-01T20:49:54+03:00
1) A= L*l = 784*102= 79968                                                                                                                                                                                                                                    2) A= L*l = 252*28 = 7056 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T21:02:26+03:00

incearca prin metoda cu segmente

vei avea 2 segmente care repr L si 2 segm care repr l . Le egalezi si vei avea ;784-102-102=580

-calculam o latime ; 580/4=145 cm

-calculam lungimea 145 + 102=247

verificare, 2L+ 2l=2*145+2*247=290+494=784 cm


1 5 1