Răspunsuri

2014-06-01T20:38:54+03:00
Poti argumenta ca un text este o descriere stiintifica demonstrand cu ajutorul citatelor din text ca , aceasta, contine informatii reale si folositoare. Limbajul este unul stiintific , clar , corect.Intr-o descriere stiintifica , informatiile sunt date cu un anumit scop :pentru a descrie o zona turistica , pentru a descrie un lucru , animal sau orice altceva , descrierile fiind unele lipsite de figuri de stil , metafore sau imagini artistice.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T20:39:10+03:00
   Textul stiintific este adresat specialistilor, deci are foarte multe detalii considerate plictisitoare omului de rand. Descrierea e ,,seaca'' fara metafore, foarte multe poze de lucru (daca este cazul, depinde de domeniu).
   O sa-ti dau exemplul unui text istoric sau geologic pentru ca la atea ma pricep cel mai bine.
   Intr-un text stiintific istoric/arheologic vei gasi foarte multe detalii despre locul/obiectul descoperi, marimi, greutate (daca nu este vorba despre o cladire ), decor.
   Intr-un text stiintific geologic gasesti cam acellasi lucru - este descrisa roca, analizata macroscopic (cu ochiul liber) si microscopic, sunt specificate ce minerale contine, cum sa format roca respectiva, la ce temperatura etc.
    Din cate vezi sunt o multime de detalii care nu intereseaza pe toata lumea.
1 5 1