Imaginați o pagină de jurnal în care să consemnați toate evenimentele dintr-o zi memorabilă de vacanță. Folosiți narațiunea ca mod specific de expunere. Adaptați limbajul compunerii la situația dată.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T20:32:01+03:00


                                                   DRAGA JURNALULE,

ASTAZI AM AVUT PARTE DE O ZI MEMORABILA PE CARE NU O VOI UITA NICIODATA.

EU IMPREUNA CU PRIETENA MEA CEA MAI BUNA ,DEONA AM MERS IN PADURE UNDE AM PETRECUT MULTE CLIPE DE NEUITAT.

DIN NEATENTIE DEONA S-A IMPIEDECAT DE O BUTURUGA SI A CAZUT,IAR EU AM INCERCAT SA II FIU DE FOLOS CU TOT CEEA PUTEAM.

DAR DIN FERICIRE NU S-A LOVIT FOARTE RAU SI TOTUL A FOST IN REGULA.

ACUM SUNT FOARTE FERICITA PENTRU TOTUL A FOST BINE SI NU S-A S-A INTAMPLAT CEVA CARE M-AR FI PUTUT PUNE INTR-O SITUATIE MAI DELICATA.

2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-06-01T20:57:25+03:00
                                     DRAGA CARTE VECHE,
ASTAZI AM AVUT PARTE DE O ZI NASPA  PE CARE NU O VOI UITA NICIODATA.EU IMPREUNA CU PRIETENA MEA CEA MAI BUNA ,PEONA AM MERS IN PUT UNDE AM PETRECUT MULTE CLIPE DE NEUITAT.DIN NEATENTIE PEONA S-A IMPIEDECAT DE O ZANA SI A CAZUT,IAR EU AM INCERCAT SA II FIU DE FOLOS CU TOT CEEA CE PUTEAM.DAR DIN FERICIRE NU S-A LOVIT FOARTE RAU DOAR SI-A SPART CAPUL , DAR CU  TOTUL A FOST IN REGULA.
ACUM SUNT FOARTE NEPASATOARE PENTRU TOTULPENTRU CA A FOST BINE SI NU S-A INTAMPLAT CEVA CARE M-AR FI MUTAT SPUNE INTR-O SITUATIE MAI FRUMOASA.
1 4 1