Răspunsuri

2014-06-01T20:13:22+03:00
Noi trebuie sa ocrotim animalele deoarece de la animale nio ne hranim elle curata mediul ne sunt de companie si ne fac viata mai frumoasa

Comentariul a fost şters
Curata mediul?
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T20:14:06+03:00
1) Trebuie sa ocrotim animalele pentru ca acestea ne asigura hrana.
2)Animalele ne ajuta la diferite munci si activitati
3)Fara animale ecosistemul s-ar distruge.
4)Unele animale , precum cainii, ne pot apara sau pot ajuta nevazatorii