Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-01T20:12:14+03:00
Ar fi cu capul - predicat nominal alcatuit din verb copulativ , modul infinitiv , timpul prezent , conjucarea a 4-a , + nume predicativ exprimat prin substantiv .... 
este modul conditional optativ, timpul perfect ;)
nu vreau :p:p:p:p:p:p
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T20:48:01+03:00
Ari fi cu capul = predicat nominal alcatuit din verbul copulativ "ar fi" si numele predicativ "cu capul" 

ar fi = verb copulativ, conjugarea a 4-a, modul conditional optativ , timpul perfect, persoana a 3-a  (+ numarul..dar trebuie sa-ti dai sema de el din propozitie)

cu capul = nume predicativ exprimat prin substantiv comun, gen neutru, numarul singular , cazul acuzativ , articulat cu articolul hotarat "l" , precedat de prepozitia simpla "cu" 
2 5 2