Formeaza propozitii din 3 cuvinte:
a)fiecare cuvant sa fie format dintr-o silaba.
1.
2.
b)fiecare cuvant sa fie alcatuit din cate 2 silabe.
1.
2.
c)fiecare cuvant sa fie format din cate 3 silabe.
1.
2.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T20:08:29+03:00
A)1Am mers ieri
   2.O sa plec
b)1)Vara este soare
   2)Danut scrie tema
c)Bunica culege lalele
   Maria citeste romane
16 3 16
dami te rog si 3 cuvinte formate numai din vocale...
ie,oua,ei
oaie
multumesc mult de tot....esti o scumpa
2014-06-01T20:10:20+03:00
A)
1:Pa,eu plec!
2:Nu mai vin.
b)
1:Mereu suntem activi.
2:Intram daca platim.
c)
1:Singura plecara acolo.
2:Imediat soseste vecinul.
6 3 6