Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T19:58:18+03:00
    Soarele stralucea puternic. Vantul nu mai bate asa puternic. Toti se bucura  de caldura soarelui. Dar vai, deodata  incepe  sa  se intunece!   Oaare  va ploua puternic?   Cum a putut soarele sa ne paraseasca asa de repede?
2 5 2
2014-06-01T20:04:10+03:00
-Andrei,maine vi cu mine la plaja?
-O voi intreba pe mama acuma,asteapta umpic!
-Deci poti veni?
-Da.
-Eu o voi lua si pe sora mea mai mica.
-Bine,si eu o voi lua si ne vom intalni langa magazinul cu mingi.
Daca nu iti place...o poti lua ca un model!!!