Realizeaza expansiunea termenului subliniat in propozitia subordonatoare corespunzatoare si precizeaza felul acesteia : Pentru unii specialisti , comparatia asta poate parea simpla .

2
Pentru unii care sunt specialisti ,comparatia asta poate parea simpla -Atributiva

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T19:18:32+03:00
Pentru unii care se pricep comparația asta poate parea simpla.
 Am obținut o Atributiva .
2 5 2
2014-06-01T19:21:24+03:00
Pentru unii care stiu , comparatia asta poate parea simpla. este artibutiva
1 4 1