O caruta a facut 3 transporturi, ducand de fiecare data cate 10 saci cu grau,avand masa de 40 de kilograme fiecare.Cate kilograme de grau a transportat caruta?

2
40 kg ori 10 saci=400 kilograme.. 400 kg ori 3 transporturi=1200 kg de grau a transportat caruta
multumesc mult!
cu placere

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-01T19:12:55+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T19:15:20+03:00