Răspunsuri

2014-06-01T19:09:56+03:00
2,(3)= 2 intregi  3/9 = 2 intregi 1/3=  7/3=2,3

ma=(a+b+c)/3=  (2,3-18+12,5)/3= (14,8-18)/3=  -3.2/3= -1,06
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T19:13:07+03:00
2,(3)=2 3/9=21/9=7/3
12,5=125/10=25/2
atunci le aduni pe cele 3 si le imparti la 3
7/3-18+25/2 aduci la acelasi numitor si vine 14/6-108/6+75/6=-19/6
si imparti la 3 ca sa obtii media aritmetica
-19/6/3=-19/18
1 5 1