Răspunsuri

2014-06-01T18:56:54+03:00
Din tufe =ccl 
dincolo=ccl
pretutindeni=ccm
de lumina=ccm
in rasarit=ccl
la scoala=ccl
la ea=ccl
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T18:57:14+03:00
Din tufe-complemet de loc
din taina-complement de loc
dincolo-complemet de loc
pretutindeni-complemet de loc
de lumina-complemet de mod
in rasarit-complemet de loc
la scoala-complemet de loc
la ea-complemet de loc
din taina=ccl
dincolo=ccl
pretutindeni=ccm
complement circumstantial de loc
Da...scuze...