Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T18:56:32+03:00
Pix+carte=10
carte+caiet=9
caiet+pix=5
 Daca adunam primele 2 sume : pix+carte+carte+caiet=10+9
deci 2 carti+caiet+pix=19 
2 carti+5(caiet+pix)=19
2 carti+5=19
2 carti=19-5
2 carti =14
o carte=14:2
=7
2 5 2
2014-06-01T18:59:34+03:00
1 pix.. 1 carte ... 10 lei
carte.. caiet.. 9 lei
caiet... pix.... 5 lei..
facem 1 pix si 1 carte + o carte si un caiet= 10 lei+ 9  lei =19 lei  si avem 
1 pix.. o carte... o carte.. un caiet.. 19 lei , deci
1 pix... 2 carti ... un caiet.... 19 lei
Scadem pe 1 caiet si un pix si egal cu  19-5=14 lei =2 carti , deci o carte e 7 lei,