Cartile mele preferate, pe care merita din plin sa le citesti sunt : ''Torente'' de Marie-Anne Desmarest, ''Invitatia la vals'' de Mihail Drumes si ''Elevul Dima din a7-a'' de Mihail Drumes....Ti le recomand , sunt superbe.......
multumesc!!!
cu placere
npc
as recomanda cartile pe care le vei trece in anul viitor in programul scolar, iti va fi mai usor atunci. dar daca sa vb despre cartile mele preferate - Romanele despre Sherlock Holmes de A. C. Doyle, Portretul lui Dorian Gray de O. Wilde...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T17:34:24+03:00
2014-06-01T17:34:41+03:00