Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T17:32:57+03:00
A-b=107

a:b/2= 16 rest 9

a=b/2 *16 +9

a=8b+9

8b+9-b=107
7b=107-9
7b=98
b=14

a=8*14+9= 112+9= 121
Am o intrebare ca inseamna /2 ?
supra sau impartit cu 2
Ai gresit, a=8*14+9=112+9,tu ai scris 112 +14
Nu conteaza.. Acolo dadea 112+9= 121=a Multumesc Miky93
;)
2014-06-01T17:44:23+03:00

a-b=107

a· b:2=16,r=9

a=16b:2+9

a=8b+9

8b+9-b=107

7b=107-9

7b=98 ,  b=98:7=14

a=8·14+9=112+9=121

PROBA:121-14=107