Ce inseamna cuvintele : exciting , recieve , argue with , journey , news , have a lot of fun , trip , pleasant , health , lucky .

2
ce inseamna accept it"?
accepta , primeste
ms dar ,, this will be a difficult week"?
o sa fie o saptamana dificila
ms

Răspunsuri

2014-06-01T17:21:22+03:00
Interesant, primi, susţin cu, drum, nou, au o mulţimede distracţie, excursie, placuta, sănătate, noroc.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-01T17:21:24+03:00
 exciting = captivant
 receive  = a primi
 argue with = a se contrazice cu
 journey = calatorie
 news = stiri
 have a lot of fun = a te distra de minune 
 trip = excursie
 pleasant = placut
 health = sanatate
 lucky = norocos