Aflat in circuitul unui generator cu E_1 = 20 V si r_1 = 1Ω ,un consumator este parcurs de un curent cu aceeasi intensitate ca si atunci cand se afla in circuitul altui generator E_2 =19 V si r_2 =0,5 Ω.Care este rezistenta electrica a consumatorului ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-31T21:56:07+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se scrie legea lui Ohm pentru tot circuitul in ambele cazuri si se egaleaza intensitatile. Din ecuatia care rezulta se determina valoarea rezistorului necunoscut: R= 9 Ohmi.
I=E1(R+r1)=E2/(R+r2)  Rezulta R
2 5 2
2014-01-31T22:19:19+02:00
legea lui Ohm pentru tot circuitul. scoti rezistentasi, inlocuind, afli rezistenta interna a circuitului

1 5 1