Răspunsuri

2014-06-01T16:24:25+03:00

CASA CARE ESTE NEMATURATA MUSAFIRI ASTEPTA.
Nu, este incorect, este Subiect in nominativ, propozitia a doua este care este nematurata., desi e Subiect
deci
..stai aşa , mă ! Care este subiectul din propoziţia ei ?Zi-mi cuvântul complet!
sunt doua propozitii, deci 2 subiecte, casa si care
prima propozitie este casa musafiri asteapta, iar a doua care este nematurata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T16:28:16+03:00
Cartea care era ruptă nu mai există pe rafturi . 
...? Habar n-ai ce zici acolo !!
Mai documenteaza-te
adjectivul relativ sta intotdeauna inaintea substantivului determinat.
Adică enunţul meu trebuia să sune : " Care carte este ruptă? " ,si aşa este adjectiv?
da, numai ca aici este adjectiv interogativ