Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-31T12:29:58+02:00
Notam s pretul unui stilou si cu c preul unui creion, avem atunci:
2s+3c=15
5s+6c=36

scczand din a doua prima relatie=>

5s+6c-(2s+3c)=36-15
3s+3c=21
3(s+c)=21
s+c=21:3
s+c=7

2 stilouri si 2 creioane costa: 2s+2c=2(s+c)=2*7=14

Deci resyul la 20 de lei: 20-14=6 lei

21 4 21
2014-01-31T14:48:54+02:00
S - stilou
c - creion
2s+3c=15⇒s=(15-3c)/2⇒s=(15-3)/3⇒s=6 lei
5s+6c=36⇒5[(15-3c)/2]+6c=36⇒37,5-1,5c=36⇒c=(37,5-36)/1,5⇒c=1 leu
20-2s-2c=20-12-2=6 lei
raspuns ( vei ramane cu un rest de 6 lei )
10 3 10