Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T15:08:31+03:00
Aceste versuri reprtezinta abilitatea cu care stefan cel mare conduce tara,dar mai ales si vitejia romanilor,totodata fratia dintre ei
Explica semnificatia versului :
''Un gand s-avem in numele / Romanului popor / Aprinsi de-amorul gloriei / S-al patriei amor ! ''
aici se exemplififa un juramnt, adica juramantul care se reprezinta la mormantul lui stefa si exprima o [promisiune,anuime cea de a iubi ptr totdeauna patria
ms :*
2014-06-01T15:16:59+03:00
"Uniti suntem in cugete"  Avem aceesi constinta pentru neamul romanesc, aceaceleasi responsabilitati morale, aceleasi traditii, aceeasi limba.

"Uniti in dumnezeu"  Avem aceeasi religie, care ne uneste, de exemplu, atunci cand alte neamuri de alta religie ne spuneau cu ura "ghiauri" pentru ca nu aveam aceeasi religie cu a lor si ne atacau si ne asupreau.