Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T14:54:22+03:00
-Salut,picatura!-Salut,surioara!-Ce frumosi suntem cand ne unim!-Asa este!Totul se transforma intr-o simfonie a ploii:Pic!Pic!-Stii,hai sa jucam hora ploii!-Mama noastra Norul ne va aplauda cu tunete si ne va lumina cu fulgerele ei!-Uraa!!!uite cum zbor!-Propun sa ne impreunam cu totii!-Da,sa devenim mai mari!-Surioarelor,Priviti!Ma transform in  fulg de zapada!-Minunat\!Acum vom dansa balet!
2014-06-01T14:54:42+03:00
-Nu te supăra, doamnă picătură, cât mai este până jos? Este prima mea tură şi sunt entuziasmată!
-Oh, suntem abia la 10 metri de nor, azi am plecat de cel mai sus, va mai dura aproximativ 1 scoarţă, adică 2 minute omeneşti.
-De unde sunteţi?
-Norul acesta, Robii, este taxi-ul meu personal, mereu mă ia din Lacul Roşu şi mă aduce în Dunăre. Apoi celălalt nor, domnul Meri, este mai învârstă, dar mai rapid, aşa că mă absoarbe el, iar peste 50 de scoarţe, ajung înapoi în lacul Roşu. Tu de unde eşti?
-Eu sunt din Dunăre, am vrut doar o tură sus-jos! Oh uite, ne apropiem de pământ, mi-e frică!
-Strânge ochişorii şi distrează-te! 
3 5 3