Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-01T15:17:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

============
L=88 m

l=88-26
l=62

P=2L+2l
P=(2x88)+(2x62)
P=300
==============
Perimetrul dreptunghiului este de 5 ori mai mare decat perimetrul patratului .
300:5=60 m
P=60
P=4L
L=60:4
L=15
2 5 2
2014-06-01T17:19:52+03:00
1.Aflam latimea dreptunghiului.
            88-26=62
2.Aflam perimetrul dreptunghiului.
     (2x88)+(2x62)=176+124
                         =300
3.Aflam perimetrul patratului.
       300:5=60
4.Aflam latura patratului.
       60:4=15 
1 5 1