Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T14:35:19+03:00
Nu ştiu opera, dar te pot ajuta. Personajele care nu lipsesc nici măcar un fragment, al căror progres în viaţă este urmărit în operă, sunt principale. Cele care apar, dar nu sunt importante, sunt acolo doar să fie destul de complexă acţiunea, sunt secundare. Cele care apar acolo, doar un fragment sau două, sunt episodice. 
2 3 2
2014-06-01T14:37:19+03:00