Răspunsuri

2014-06-01T14:30:44+03:00
Adica mai mult de 10 randuri nu ai voie sa scrii.Succes!

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T14:32:23+03:00
Cel mult 10 rânduri înseamnă că poţi scrie un număr de rânduri cuprins între 1 rând şi 10 (inclusiv) - mai mic sau egal cu 10
Cel puţin 10 rânduri înseamnă că poţi scrie un număr de rânduri de la 10 (inclusiv) în sus -  Mai mare sau egal cu 10 
1 5 1